13 septembrie 2021

Ajutorul Sfinților Spiridon și Nicolae

Când s-a declanșat pandemia, unitatea noastră comercială a fost închisă. Frica de necunoscut și de tot ce ne poate rezerva viitorul ne-a copleșit. Împreună cu soția și mezina noastră, am hotărât să ne rugam cu Acatistul Sfântului Spiridon zilnic. La puțin timp, am apelat și la mijlocirea Sfântului Nicolae. S-a ridicat o râvnă în mine, pe care dintre acatiste să le citesc mai întâi, așa încât am hotărât să le citesc odată, alternând un icos și un condac din primul, apoi din următorul. Când am început să mă rog celor doi sfinți, am descoperit cât de înfrățite si strălucitoare sunt aceste două stele în firmamentul sfințeniei lui Dumnezeu, luminându-ne calea în întunericul lumii. 

Din acel moment, cererile noastre nu se limitau doar la muncă și bunăstare, ci s-au extins până acolo, încât ne rugam pentru apărarea Bisericii noastre strămoșești de "lupii neștiuți" și de scindare. (Cunoaștem intervenția sfinților Spiridon și Nicolae la Sinodul I Ecumenic în scopul apărării credinței). 

Era Săptămâna Patimilor, iar familia noastră, cu mijlocirea acestor sfinți și a Maicii Domnului, s-a putut bucura de toate slujbele din Biserică și, mai ales, de Slujba Învierii, deși interdicțiile nu fuseseră amânate. Apoi, am putut participa la Liturghie împreună și în Săptămâna Luminată. 

După sărbători, Dumnezeu mi-a dăruit un loc bun de muncă, așa cum nu visasem, astfel încât să-mi pot întreține familia și să-mi achit creditele. Dar cel mai important, acești sfinți dragi ne-au învățat să ne apreciem timpul, în special, să cinstim zilele în care se oficiază Sfânta Liturghie, pentru că ne-am dat seama cât de repede se poate sfârși viața pământească și cât de neînsemnată este înțelepciunea oamenilor, lipsiți de ajutorul lui Dumnezeu. 
Slavă Domnului! Slavă Preasfintei Născătoare de Dumnezeu! Mulțumesc sfinților noștri iubiți pentru ajutor! 

R.D. Andrei

Traducere din rusă de Mariana Cașu

Instagram: @sfinteminuni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu