1 ianuarie 2014

La mulţi ani!


Noule An, ce aduci cu sine?                           
Bucurii sau poate mâhniri?
Te primesc cu inima deschisă,
Am sufletul calm,
Am încrederea că dragostea
este chiar în noi înşine,
Că nu trebuie să ne îndepărtăm căutând
în alte ţări, în alte inimi, în alt univers,
ceea ce este atât de aproape:
şi iubirea şi dispreţul,
şi pacea, şi războiul,
şi compasiunea, şi cruzimea.
Nu aştept alţi ani, ca să fie mai bine.
Tu eşti prezentul care devine tot ceea ce am semănat odată
în inimă, conştiinţă, minte.
Nu anii îl fac pe om, 
ci omul însufleţeşte anii,
îi face unici, irepetabili, ai săi.
Mă închin Domnului - Stăpânului Timpului,
Tatălui Anilor Care i-a plămădit 
pruncie, tinereţe, bătrâneţe - 
pe fiecare cu numele său,
cu darul, misiunea, caracterul,
lecţiile, lipsurile, culorile, 
deznodământul 
şi...
cred că noul an care vine 
este creat în acord cu toate ale mele
şi Îl rog pe Dumnezeu să-l pot trăi frumos!

La mulţi ani, om bun!





4 comentarii:

  1. Doamne-ajuta sa fie cum iti doresti !:) Cred ca Stapanul Timpului a citit cu lacrimi in ochi ruga ta....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru cuvinte calde de apreciere. Va doresc la fel numai bucurii!

      Ștergere