18 octombrie 2013

Când pământul se cutremură

     

Când sticla geamurilor se sparge, iar pâmântul fuge de sub picioare, ascundeţi-vă, acoperiţi-vă capetele, pentru că s-a declanşat cutremurul!
   Atunci când ne confruntăm cu un cutremur, îndeosebi unul puternic, înţelegem că nu e de glumă. În ultimii ani, am văzut în lumea întreagă oraşe distruse total de valurile seismice. Mai adesea însă, ne traumează nu atât lucrurile de natură fizică, cât acelea cu un impact emoţional. Circumstanţele nefavorabile sau nefericite, precum vestea unor boli incurabile, tragedii, un apel disperat de ajutor în toiul nopţii, ne pot provoca palpitaţii şi emoţii negative. În astfel de momente, eu mă îmbărbătez prin cuvintele psalmilor: „Domnul este întărirea mea şi scăparea mea şi izbăvitorul meu, Dumnezeul meu, ajutorul meu şi voi nădăjdui spre Dânsul, Apărătorul meu şi puterea mântuirii mele şi sprijinitorul meu”.
     Când în viaţă te confrunţi cu necazuri, ceea ce rămâne neschimbat şi statornic este Dumnezeu Care ne mântuieşte. Nimic nu ne poate zdruncina când Domnul Iisus Hristos este speranţa noastră neclintită. Poate că pământul pe care păşiţi astăzi e în pericol de cutremur sau alunecare mâine. Posibil, condiţiile dificile de viaţă vă afectează, vă slăbesc speranţa. Viaţa ne încearcă în toate modurile, ca să ne înfrângă. Dar fiţi tari, prieteni! Amintiţi-vă că suntem puternici graţie lui Hristos, chiar şi atunci când pământul se cutremură sub picioarele noastre!


Traducere din rusă de Mariana Caşu după articolul Kogda zemlya drozhit

Autor: Nick Vujicic
Sursa: neinvalid.ru


2 comentarii:

  1. Acum nu mult timp, am trecut printr-o incercare de acest gen sa zic, eram foarte slabita emotionale, eram in deznadejde... De fapt tabloul sufletesc era mult mai groaznic, dar nu pot intra in detalii. Si cum agonizam de cateva luni deja, mi-a rasarit in minte un verset dintr-un psalm, care m-a ajutat foarte mult. M-a ajutat sa ma gandesc la el si sa accept ca ce spune el e adevarat: "nadajduiti intru Domnului ca este bun, ca in veac este MILA lui". A trebuit sa ma agat de acest "mila" din veac si sa cred ca e si pentru mine...

    Hristos e singura noastra scapare, intr-o lume tot mai nebuna!

    Ma bucur sa te cunosc, Mariana! Doamne, ajuta! Bucurie sfanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Irina! Ai dreptate! Uneori, o singura fraza din psalmi poate sa ne readuca speranta si mangaierea care ne lipsesc atat de mult in ultimul timp... Si eu ma bucur sa te cunosc! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere