30 iulie 2013

L-am rugat pe Dumnezeu...

   


sursa foto

L-am rugat pe Dumnezeu să ia mândria de la mine, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Mândria nu se ia. De ea trebuie să te lepezi.


   L-am rugat pe Dumnezeu să-mi vindece fata bolnavă, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Sufletul ei este veşnic, iar trupul - trecător". 


 L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea răbdare, şi El mi-a răspuns: "Nu. Răbdarea este cununa încercărilor. Ea nu se dă, ea se dobândeşte”.


  L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dăruiască fericirea, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Eu îţi dau binecuvântarea, dar depinde de tine să fii fericit”.


 L-am rugat pe Dumnezeu să mă ferească de durere, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Suferinţele îl îndepărtează pe om de grijile lumeşti şi îl apropie de Mine”.


 I-am cerut lui Dumnezeu creştere duhovnicească, şi Dumnezeu mi-a răspuns: „Nu. Duhul trebuie să crească singur. Eu doar îl altoiesc, ca să aducă roade”.


 L-am rugat pe Dumnezeu să mă ajute să-mi iubesc aproapele, aşa cum mă iubeşte El, şi Dumnezeu mi-a spus: "În sfărşit, ai înţeles ce trebuie să ceri".


I-am cerut lui Dumnezeu putere, şi El mi-a dat încercări, ca să devin puternic.


I-am cerut lui Dumnezeu înţelepciune, şi El m-a copleşit cu întrebări la care să caut răspunsuri.


I-am cerut lui Dumnezeu curaj, şi El m-a lăsat să mă confrunt cu pericole.


I-am cerut lui Dumnezeu iubire, şi El mi-a adus în cale suferinzi care îmi solicită ajutorul.


I-am cerut bunăstare, şi Dumnezeu mi-a oferit oportunităţi.


Nu am primit nimic din ce am cerut.
Am primit doar ceea ce aveam nevoie cu adevărat.
Dumnezeu a ascultat rugăciunile mele.
                              

                                                                                     


     
Text tradus după articolul Ya poprosil u Boga zabrat' moyu gordynyu…
Sursa: diveevo.ru



Un comentariu:

  1. Speranta fericirii si a mantuirii este infinit mai importanta decat fericirea si mantuirea in sine !

    RăspundețiȘtergere